e-mail: sekretariat@zgm-otwock.pl
tel: (22) 779-30-96 tel: (22) 779-30-97
e-mail: sekretariat@zgm-otwock.pl
tel: (22) 779-30-96 tel: (22) 779-30-97

Biuro obsługi klienta

Awarie

W sprawach awaryjnych dotyczących instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i lokalach  administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku informację (zgłoszenia) przyjmowane są przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu 698 797 144

Polub nas na Facebooku!

Biuro obsługi klienta

Sekretariat Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej 
w Otwocku (w przekształceniu)

 

tel. (22) 779-30-96, (22) 779-30-97, wewnętrzny 811

e-mail: sekretariat@zgm-otwock.pl

 

Biuro Obsługi Klienta

czynne jest:

poniedziałek: 7.30-17.30

wtorek-czwartek 7.30- 15.30

piątek: 7.30– 13.30

oraz pod telefonem:

(22) 779-30-96 oraz (22) 779-30-97

W biurze można między innymi:

  • Uzyskać informację o sposobie załatwienia sprawy,
  • Pobrać niezbędne formularze,
  • Złożyć wniosek lub podanie,
  • Uzyskać informację o aktualnym stanie kartoteki czynszowej,
  • Zapoznać się z przepisami prawa miejscowego w zakresie gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
  • Zrealizować sprawy nie wymagające szerszych działań ze strony pracownika zakładu,
  • Zgłosić awarię